Atelier de Nadal

Amb el propòsit de construir un museu amb una acció educativa global i transversal s’inicia una nova proposta d’activitats dirigida al públic familiar. L’Atelier de Nadal, presenta 4 sessions matinals en format de Tallers amb l’objectiu de despertar i potenciar la creativitat dels infants a partir de l’aproximació a les arts.

Aquests tallers es duran a terme del 27 al 30 desembre 2022 en horari 9.30 a 13.00 h
Preu: 15 €/taller
Les places són limitades. Inscripció obligatòria
Els pagaments s’hauran de realitzar a la recepció del Museu

ACTIVEM LA CREATIVITAT
DIMARTS 27 de desembre

L’art ens ajudarà a donar noves lectures i nous escenaris, per acabar transformant els personatges i les festes del nostre Nadal. Quin seria el teu pessebre ideal? Qui t’agradaria que vingués a visitar-te aquest Nadal? Els quadres del Museu de l’Empordà et donaran els poders per fer el teu propi somni realitat!

ART, MÚSICA I DANSA
DIMECRES 28 de desembre

Partint de diferents disciplines com el moviment, el treball postural, la música, l’entrenament físic i l’expressió, AGITART presenta aquest taller creatiu que ens permetrà comunicar diferents sentiments i emocions amb el moviment del cos i la dansa.
Cal portar roba còmoda.

ROBOTS ARTISTES
DIJOUS 29 de desembre

L’art desafia la tecnologia i la tecnologia inspira l’art deia —John Lasseter. Un doble taller de robòtica on explorarem les possibilitats i els poders robòtics per crear les nostres formes artístiques de manera automàtica o crear una peça de gran format a partir de la programació i activació de l’intrèpid robot Sphero mini per crear la nostra pròpia obra d’art abstracte.

Altelier de Nadal - museu emporda - empordaturisme

  • La Rambla 2, 17600 Figueres, Catalunya Espanya42º16'0''N 2º57'43''E
Com arribar Explora el mapa