Vine a celebrar una màgica Revetlla de Sant Joan al Port de la Selva! Una nit plena de tradicions, foc i música t’espera.
Arribada de la Flama del Canigó
La celebració començarà amb la arribada de la Flama del Canigó, un moment simbòlic i emocionant que uneix tot Catalunya. No et perdis aquest moment únic a les 21:00 hores a la Plaça Major.
Encesa de la Foguera
A les 22:00 hores, donarem pas a la encesa de la foguera a la platja del port. Aquest acte tradicional representa la purificació i la benvinguda de l’estiu. Vine i gaudeix de l’espectacle de les flames il·luminant la nit.
Ball amb Betty Orquestra
Després de la foguera, a les 23:00 hores, gaudeix del ball amb Betty Orquestra. Aquesta banda t’oferirà una nit inoblidable amb música en directe per a tots els gustos. Balla fins a la matinada i celebra la nit més màgica de l’any amb nosaltres.
No t’ho perdis! La Revetlla de Sant Joan al Port de la Selva t’ofereix una combinació perfecta de tradició i diversió. Vine a viure-la amb nosaltres!
